We combineren richting, waarde en presence om prestatiedoelen te bereiken.

Past jouw businessmodel nog wel in deze dynamische markt? Op welke (nieuwe) manieren blijf jij toegevoegde waarde leveren?

Iedere organisatie hoort een duidelijke en intern breed gedragen richting te hebben, ondersteund met een sterke waardepropositie naar het publiek. En zonder online aanwezigheid ben je in de huidige markt ook niet relevant. Maar wat is jouw richting? En bied je blijvend en voldoende waarde aan jouw klanten? Is jouw online aanwezigheid (presence) wel optimaal? Samen met jouw team onderzoeken we of jouw organisatie klaar is voor morgen.

Richting: relevant blijven op een sterk fundament

Waarden laten ons weten of wat we doen goed is

Je wilt als organisatie herkenbaar zijn en jouw klanten aan je binden. Een waardevol aanbod en dit op een unieke manier aanbieden helpt hierin, maar het start met het bepalen van richting. We laten jou begrijpen wie je bent, waar je bent, waar je heen moet en samen maken we een plan om daar te komen.

> Merkstrategie & groeistrategie
> Identiteit ontwikkeling
> Ambitiebepaling
> Merkarchitectuur & positionering
> Businessmodel

Samen met jouw team bepalen we jouw richting. We ontwikkelen een merkstrategie en scherpe positionering, en ik help met het bepalen van de ambities. We vinden kansen waar je onmiddellijk van profiteert.

Waarde: verankeren bij doelgroep en stakeholders

We verbinden de waarom van jouw merk met de waarom van jouw klanten.

We (her)ontdekken jouw toegevoegde waarde voor jouw klanten en publiek, waarmee we nieuwe kansen aanboren. We zorgen dat jouw waardepropositie optimaal aansluit bij de wensen en behoeften van jouw publiek.

> Waardepropositie
> Product/Marketfit

Klantwaarde is geen omzet maar de waarde die een klant ontvangt. Deze klantwaarde zit verstopt in het ‘waarom’ van jouw organisatie. Waarom ben jij waardevol in de ogen van een klant? We zorgen gezamenlijk voor een krachtige waardepropositie.

Presence: verwachtingen waarmaken

Meeslepende ervaringen die jouw publiek aanspreken.

Ook in jouw markt is volop keuze. Je wil toch genoeg onderscheid als organisatie, zoals een sprekende visuele identiteit, een converterende online omgeving en communicatie die verbindt. We brengen jouw richting en waarde tot leven in relevante touchpoints.

> Visuele identiteit
> Websites & online platforms
> Campagnes

Moderne klanten verwachten meer van jouw merk. Ze verwachten (digitale) touchpoints die voldoen aan hun verwachtingen. We brengen de richting en waarde tot leven in visuele identiteit en relevante touchpoints.

Groeien: op koers blijven

Na richting bepalen, een sterke waardepropositie en de juiste uitstraling wil je duurzaam groeien.

We regelen mechanismen in per fase in de customer journey om jouw groei inzichtelijk te maken. Een proces, waarbij we blijven sturen op klantwaarde.

> Customer journey
> Conversie optimalisatie
> AAARRR funnel & bottleneck analyse

Je hebt gedachten over de groei van jouw organisatie, maar je vervalt in vaak losse ideeën, zonder structuur. Je groei stagneert en je kunt de bottleneck niet vinden, of je zoekt naar nieuwe methoden om te groeien. Deze problematiek is herkenbaar voor veel organisaties of merken.

Sturen op resultaten

Ik stem mijn activiteiten af op jouw doelen en ik werk met je samen als een onderdeel of verlengstuk van jouw team.

Plan een afspraak