Altijd toegevoegde waarde zijn voor mensen, in hun professionele én persoonlijke ontwikkeling.

Met veel interesse volg ik wat mensen dagelijks beweegt in gedrag en keuze. Vanuit deze startpositie zoek ik hoe organisaties aansluiting vinden bij mensen, door de unieke kracht van een organisatie of merk op een relevante manier uit te dragen.

Pim van der Werff
Merkstrateeg

Wat mij drijft in het leven is om altijd toegevoegde waarde te zijn voor mensen, in hun professionele én persoonlijke ontwikkeling. Ik geloof dat ieder bedrijf, merk, team of mens alleen kan groeien door te ontdekken waar het écht voor staat. Door relevant te blijven, door een droom uit te spreken én hier ook naar te handelen. Ik draag graag bij aan het vinden van deze betekenis: strategisch en resultaatgericht, altijd vanuit organisatiedoelstellingen.

Al meer bijna 20 jaar jaar ben ik bezig met merken, marketing, waarde en groei. Zowel professioneel als persoonlijk ben ik altijd op zoek naar moedige en duurzame merken, spannende uitdagingen en verhelderende samenwerkingen. Als sparringpartner, merkstrateeg of gespreksleider breng ik nieuwe energie, luister ik en daag uit waar nodig. Om samen vorm te geven aan een merkstrategie met betekenis.

Alle opgedane inzichten hebben me gevormd tot een hybride denker: ik voel mij goed in de wereld tussen logica (bedrijfskunde) en magie (creativiteit).

Hollistisch: kleine stapjes nemen om deze met elkaar verbinden.
Nieuwsgierig: naar de wereld en naar mensen, merken en alles daartussenin.
Strategisch: om relevante verbindingen te leggen, om keuzes te maken en daarmee duurzame groei realiseren op lange termijn.
Moedig: ik daag het gebruikelijke uit. Ik kleur niet binnen de lijnen en ik ben geen ja-knikker.

Een missie beantwoordt de vraag waarom je doet wat je doet. Mijn missie is de toekomst van merken (her)vormen, om samen een inspirerende toekomst te realiseren voor nieuwe generaties. Een oneindig spel, zonder winnaars of verliezers.